ZASADY SKŁADANIA REKLAMACJI
1. Przygotuj wszystkie niezbędne dokumenty tj. dowód zakupu, zdjęcia reklamowanego
produktu oraz szczegółowy opis usterki (formularz poniżej). Dzięki temu znacząco przyspieszysz
realizację procesu gwarancyjnego.
2. Skontaktuj się z nami telefonicznie +48 34 39 30 015 lub mejlowo sklep@termipol.pl.
Nasz doradca odpowie na wszystkie pytania oraz pomoże usunąć usterkę.
Jeżeli zdalne usunięcie problemu nie będzie możliwe należy przesłać kompletny zestaw
wraz z akcesoriami w celu skuteczniejszego zdiagnozowania usterki (dopuszczamy ewentualne
uszkodzenie ładowarki, uchwytu etc.).
3. Kuriera firmy spedycyjnej należy zamówić samodzielnie, na swój koszt. Zwrot kosztów
przesyłki nastąpi po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. UWAGA zwracana kwota jest
zgodna z najniższą oferowaną formą dostawy. Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem.
4. Pamiętaj, aby dobrze zabezpieczyć paczkę przed uszkodzeniem. UWAGA! Gwarant nie
odpowiada za zniszczenia powstałe podczas transportu. Przesyłkę wyślij na adres:
Termipol, ul. Powstańców Śląskich 64, 42-700 Lubliniec
5. UWAGA! Samodzielna wcześniejsza naprawa sprzętu pozbawia kupującego prawa do
reklamacji.
6. O sposobie przebiegu reklamacji klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną.
7. Po dokonaniu naprawy sprzęt jest odsyłany przez firmę spedycyjną DPD. Po wcześniejszym
uzgodnieniu możliwy jest odbiór osobisty reklamowanego sprzętu.
ZASADY ZWROTU TOWARU
1. Klient może dokonać zwrotu towaru, do 14 dni od daty zakupu, poprzez odstąpienie od
umowy. W tym celu należy wypełnić formularz zwrotu, następnie niezwłocznie wysłać go
wraz ze zwracanym towarem na adres:
Termipol, ul. Powstańców Śląskich 64, 42-700 Lubliniec
w razie pytań prosimy o kontakt telefoniczy +48 34 39 30 015
lub mejlowy sklep@termipol.pl
Prosimy o dobre zabezpieczenie paczki przed wysyłką.
2. Koszty zakupu (z wyjątkiem kosztów przesyłki) zostaną zwrócone do 14 dni, licząc od daty
otrzymania przesyłki, przy użyciu tych samych metod płatności, które zostały wcześniej
użyte.