Zobacz wszystkie ()
Brak wyników wyszukiwania.
Zobacz wszystkie ()
Brak wyników wyszukiwania.

Zasady składania reklamacji towaru

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym za wady fizyczne i prawne.

Po wykryciu wady Kupujący ma prawo:

  • złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna,
  • żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • żądać usunięcia wady

Informujemy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami  zwrot towaru przysługuje wyłącznie Konsumentom.Zwroty nie przysługują Klientom (zakup związany bezpośrednio działalnością gospodarczą lub zawodową).

Przebieg reklamacji / zwrotu

    1. Zapoznaj się z zasadami reklamacji / zwrotu.

  2. Skontaktuj się z nami.

  3.Zapoznaj się z treścią otrzymanej odpowiedzi.

4.Zabezpiecz i zapakuj niesprawny produkt.

  5.Wyślij przesyłkę na podany niżej adres.

Adres do wysyłki:

Termipol

Powstańców Śląskich 64,

42-700 Lubliniec

Zasady reklamacji:

W celu sprawnego przeprowadzenia procesu reklamacji, prosimy o zapoznanie się z opisanymi poniżej zasadami:

1.Przed odesłaniem sprzętu prosimy o upewnienie się, iż produkt faktycznie jest niesprawny.

2.Przygotuj niezbędne dokumenty tj. dowód zakupu,zdjęcia reklamowanego produktu oraz szczegółowy opis usterki, która znacząco przyspiesza realizację procesu gwarancyjnego. Jeżeli przesłanie urządzenia do naszego serwisu nie będzie konieczne nasi pracownicy dołożą wszelkich starań by udzielić pomocy zdalnej w celu rozwiązania problemu i usunięcia usterki.

Jeżeli zdalne usunięcie problemu okaże się niemożliwe zostanie przydzielony numer reklamacji, który należy umieścić w widocznym miejscu na paczce.

Należy przesłać możliwie kompletny zestaw wraz z akcesoriami celem skuteczniejszego zdiagnozowania usterki(możliwe ewentualne uszkodzenie ładowarki,uchwytu itp.)

3.Towar należy starannie zapakować, aby zapewnić bezpieczny transport i zapobiec kolejnym uszkodzeniom.

4.Kuriera firmy spedycyjnej należy zamówić samodzielnie na koszt gwaranta,firmy Termipol.

5.Odesłanie sprzętu jest równoznaczne z zapoznaniem się z powyższymi zasadami.

*Można również dostarczyć sprzęt osobiście!

Po dokonaniu naprawy sprzęt jest odsyłany firmą spedycyjną DPD-jeśli wcześniej nie został uzgodniony odbiór osobisty.

Zasady zwrotu towaru:

1.W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest poinformować Sprzedającego o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie.

2Prosimy o odesłanie lub przekazanie nam rzeczy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od umowy. Prosimy również o staranne zapakowanie towaru przed wysyłką.

zapraszamy do współpracy!

Menu

Strona główna

Menu